In een bungalow aan de Jan van Hooflaan heeft aan het begin van de avond brand gewoed in het dak. Dit werd waarschijnlijk veroorzaakt door de hitte van de schoorsteen waardoor isolatie in brand vloog.

Doordat de brand op een moeilijk bereikbaar plaats woedde, werd er opgeschaald naar middelbrand waarna de brandweer van Wassenaar kwam assisteren.

Twee bewoners moesten door ambulancepersoneel worden nagekeken omdat ze rook hadden ingeademd. Het was niet nodig de bewoners te vervoeren naar het ziekenhuis.

Door gaten in het dak te maken is het de brandweer gelukt bij de brandhaard te komen en het vuur te doven. De schade aan de woning is hierdoor aanzienlijk.


From:
 
Back To Top