Welkom bij Je leest het op Voorschoten Online   Click to listen highlighted text! Welkom bij Je leest het op Voorschoten Online

Keukenbrand, bewoner naar het ziekenhuis

Vanavond heeft er in een woning aan de Veurseweg brand gewoed in de keuken. De oorzaak was dat de vlam in de pan was geslagen.

Een bewoner heeft bij de brand een hoeveelheid rook ingeademd en moest worden vervoerd naar het ziekenhuis. Door snel ingrijpen van de brandweer is voorkomen dat de brand zich verder kon verspreiden dan de keuken.

Click to listen highlighted text!
Cookie- en Privacybeleid

VoorschotenOnline gebruikt cookies en scripts van Google om uw gebruik van onze websites geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en advertenties kunnen tonen. Ook gebruiken we na aparte toestemming cookies en scripts van Facebook, Twitter, LinkedIn en Google om social media integratie op onze websites mogelijk te maken. Als u wilt aanpassen welke cookies en scripts we mogen gebruiken, kunt u de instellingen wijzigen in uw browser. Meer informatie is beschikbaar in onze privacy- en cookieverklaring.